ČT - str. 50-52 s důrazem na výslovnost hlásky ř, čtecí tabulky (doplňte do písmenkové abecedy Ř, ř)
PS - Písanka str. 13-15, psaní slov a vět do sešitu (V domácí úloze využívejte linky až do konce, děti nechávají i polovinu řádku prázdnou. Mohou psát jen začátek slova nebo věty, co se tam vleze. Pokud chtějí rozdělit slovo na konci řádku, nenechte je nesprávně dělit mimo slabiku např. mamink-a. Je to sice učivo až druhého ročníku, ale už jsme si o tom povídali a není dobré je nechat, ať si slovo dělí, kde se jim zlíbí.
M - str. 16-20, pokud mají žáci za domácí úkol slovní úlohu, dbejte na mluvnickou správnost odpovědi (např. Kolik kusů ovoce je na míse? Na míse je 19 kusů. Ne: Na míse je 19 ovoce. Na míse je ovoce 19.) Také kontrolujte a připomínejte, že věta začíná velkým písmenem, končí tečkou.
Domácí úkoly s dětmi procházejte, poučte je o chybě, opravte, podepište. U psaní stále připomínejte správný sklon.
Mgr. Romana Nečasová
Základní škola a Mateřská škola Vranovice+420 519 433 939